Producenci
Pytania i odpowiedzi

Jakie są koszty dostawy paczki?

Cena za przesyłkę pocztową priorytetową po wcześniejszej wpłacie to 10zł za pobraniem 20zł

Przesyłki kurierskie 15zł lub 25zł kurier za pobraniem

Przesyłki zagraniczne wysyłamy jedynie po wpłacie ceny za przesyłki pocztowe od 25zł. Cena uzależniona jest od wagi przesyłki

Czy wysyłają Państwo przesyłki kurierskie zagraniczne?

Tak, wysyłamy. Cena zaczyna się od 70zł i jest uzależniona od wagi paczki.

 Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy w dni robocze zwykle do 24h od momentu otrzymania wpłaty lub informacja o wybraniu przesyłki kurierskiej.

Przesyłki kurierskie dostarczane są zwykle w 24h od momentu nadania, przesyłki pocztowe od 2-3 dni (dni robocze).

 Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

Jest możliwość wysyłając email na adres: esteraltd@gmail.com o ile zamówienie nie zostało wcześniej wysłane.

 Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Tak, pod warunkiem że nie jest ono jeszcze wysłane.

 W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

Wysyłając tak szybko jak to możliwe informacje emailem.

 Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Tak, można zgodnie z obowiązującą ustawą, szczegóły w naszym regulaminie.

 Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki.

 Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?

Tak, można zapłacić bezpośrednio na nasze konto lub korzystając z internetowych płatności przelewy24.

 Czy jest możliwość uzyskania rabatu na zakupy większej ilości odzieży?

Tak prosimy o kontakt pod adresem emailowym.

 Czy jest możliwość otrzymania przesyłki priorytetowej (krótszy okres oczekiwania)?

Wszystkie przesyłki pocztowe wysyłamy priorytetem ponieważ zależy nam aby docierały do Państwa jak najszybciej.

 Czy można wymienić jedną część kompletu np. na mniejszą?

Niestety nie, sprzedajemy tylko całe komplety.

 W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

W dni robocze od 8:00 do 17:00

 Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie firmy?

Jest możliwość dokonania zakupów w Rzeszowie w salonie z którym współpracujemy, jednak polecamy wcześniej zakupy na stronie z wyborem opcji odbiór osobisty, ponieważ w salonie posiadamy jedynie część towaru sprzedawanego na stronie.

Nie posiadam loginu i hasła czy mogę złożyć zamówienie.

Można dokonać zakupów bez rejestracji lub wybierając opcję „nie mam jeszcze konta”.

 Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Prosimy o kontakt telefoniczny, będziemy starali się pomóc.

 W jaki sposób mogę otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany artykuł?

Prosimy o podanie emailem numer konta do zwrotu.

 Zapłaciłam/-em ale paczka do mnie nie dotarła. Co teraz?

Wysyłam emailowo numer nadania można na bieżąco śledzić paczkę. Jeśli wystąpił jakiś problem prosimy o kontakt z nami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl